CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 14, 2010

Sahabat saya * Suami saya :)

Assalammualaikum .
Kini Camera Digital yang saya miliki D3000 .
Walaupun kawan kawan , sahabat andai memakai camera yang lebih canggih dan mahal
saya tetap berpuas hati dan berterima kasih sangat kepada Ibu yang
sanggup membeli untuk saya setelah saya merayu untuk memilikinya :)
Setelah hari demi hari saya mengenali kawan kawan yang 
memilki bidang yang sama . samakin ramai kenalan .
semakin banyak ilmu yang saya miliki .
 bak kata pepatah . 
Sikit-Sikit lama lama jadi Bukit
Biarlah saya mula dalam bidang ini dengan permulaanya .
baru lah saya akan buktikan pada keluarga yang sebenarnya minat saya ini
dengan perkara perkara , jemputan yang 
terhebad dan terkenal . 

0 comments:

Post a Comment