CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 15, 2010

PHOTOSHOOT KARNIVAL PRA ^^

Assalamualaikum ,
Ini adalah hasil saya pada bulan JUN , Mengambil gamba Kanak kanak
yang mengambil Bahagian dalam KARNIVAL Ape entah saya lupaa 
heee ^^ Nama budak yang pakai Topi tuh HANISAH .
Family dea dah lame kenal dengan saya . so saya buleh laah berjinak jinak menjadikan anak
dea sebagai model budak kecik . Dea pandai pose . cuma senyuman dea perlu lebih lagi 
yang Pakai Dress tuh , Anak Buah saya , nama dia . Nadirah Amirah . Dea
pandai pose . tapi cepat lari dekat FAMILY dea . Huhu ^^
Yang Game bawah tuh nak SHOW CLOUR BALANCE dea , kasi lebih menarik lagi :)
Terima Kasih GURU TADIKA PERMAS JAYA (PRA)
Yang mengundang saya datang ke KARNIVAL TERSEBUT di PASIR GUDANG :)

0 comments:

Post a Comment