CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 14, 2010

Kata-Kata Pemilik Blog

Assalammualaikum ,
Nama yang tercatat di sebuah IC yang dibuleh terima pakai oleh Kerajaan Ialah Syafiqah Nabilah Bt Razali .
Umur saya pada tahun 2011 Ialah 14 tahun , pada tahun 2011 pula akan meningkat pada 15 tahun 
dan akan menduduki PMR * InsyaAllah *
Saya berasal dari Negeri JOHOR BAHRU , Darul Ta'azim
dan Kediaman rumah saya di PUTERI WANGSA dan PERMAS JAYA
Terciptanya Ingin mencuba Bidang FOTOGRAFI nih bermula dengan keindahan alam
yang telah dikurniakan TUHAN yang begitu indah . Dan bermula lah terdetik hati
ingin merakan kan kenangan dan memori yang indah dari sesebuah tempat yang Indah .
Dan juga minat dalam bidang ni , adalah mengikuti jejak langkah Ibu saya .
Pertama sekali , saya menjumpai CAMERA FILEM YASCIHA kepunyaan ibu saya .
Dan ibu membeli Camera OLYMPUS 5.6 megapixels ,
Dan minat tuh juga datang dari kawan kawan yang juga meminati bidang yang sama
kini Saya telah memiliki camera NIKON D3000 sendiri yang di beli oleh ibu ,
selepas mendapat RESULT exam pertengahan tahun pada 02072010 .
kini , bermula lah kisah saya dengan menuju kearah yang lebih maju dalam 
DUNIA CAMERA & FOTOGRAFI

0 comments:

Post a Comment