CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 14, 2010

Terima Kasih Cikgu

Assalammualaikum ,
Pertama sekali , yang telah banyak mengajar saya dalam bidang FOTOGRAFI ini
Nama nya yang Kacak ini Ialah Mohd Saifuddin atau dikenali
sebagai KECHIK *
comelkan name deaa ? eheee .
Dea laah yang Banyak sangat mengajar saya . macam macam laaah . Kalau boleh
dari A-Z kalau buleh . Nak return balek sampai ke A .
Dea juga bnyak menyokong saya dari belakang .
selain itu , hubungan kami telah tercipta nyaa gelaran
KEKANDA & ADINDA :) 
Terima kasih yaa Kanda , sebab bnyak Support DINDA :)
SAHABAT yang agak gila kentang boleh pecah perut duduk lepak bersama Budak nyh
Nama Dea Wan :) Tinggi Lampai Orang nyaa . Macho gituh =.=
kenal dea , sejak jumpa dekat GATHERING community VIOLANCE
pastuh , lepak dekat HARDROCK . 
mase tuh ade lah salah faham sikid . lepas tuh jumpaa dekat Fb . tegur tegur lah
jugaa an . Mase Puase , dea ajak buka sesama .
Tapi tak dapat datng . Pastuh kenal punya kenal . Jumpaa lagi satu hari mase puase 
mase tuh juga ada JOHO punya EVENTS . sekali nak pegi sane .
Mase tuh , ade lah jugaa . dea ajar serba sedikit tentang FOTOGRAFI nih
Kami sekarang masih berkawan :)
Terima Kasih Yaaa Kawan :)
Gelaran Yang Di guna kan Adalah Abg :)
Nama jejaka di Atas Adalah ABG JEBAT . Dea mempunyai Sebuah Community juga .
nama Community dea ICON * Saya Juga salah satu ahli dalam Group Itu 
beliau ade lah jugaa , bagi saya ILMU sikid sikid dalam Dunia CAMERA nyh 
Selain Join Group nyh , Saya juga . berkesempatan untuk
berkenalan lebih lagi dengan Ahli ahli lain .
So * Saya nak ucapkan terima kasih dekat dea juga kerana telah
memberi pelbagai peluang keemasan untuk menyerlahkan bakat saya . Malah ,
turut mngasah bakat saya *


BANYAK LAGI , KAWAN KAWAN YANG BNYAK MENDORONG SAYA KE ARAH KEJAYAAN DAN MENYOKONG SAYA :) TERIMA KASIH KEPADA SEMUAAA YAA . HANYAA TUHAN SAHAJA YANG DAPAT MEMBALASNYAA =.=



0 comments:

Post a Comment